Raya Katakan.

by - 21:18:00

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Assalamualaikum dan selamat malam.

Hai semua, lama kan aisyhah sepikan diri. Yelah, raya katakan. Tak sempat lengsung nak on dekat laptop ni. Ni pon ngah update sambil tengok drama " Abang Sado Ko Ado". Harini dah raya ke tiga. Esok masuk 4 syawal dah. Alhamdulilah, raya ni dipenuhkan dengan macam macam aktiviti. 

Macam mana persiapan raya? Ahahak. Aku takdelah buat persiapan banyak, cuma yang basic saja. Malam raya baru isi duit raya dalam sampul duit ghayee.. Gagah sis isi sampai 100 keping. Hahaha. Sapa nak duit ghaya, datang beraya pat pat.
Raya ni banyak juga selfie, tapi dalam henpon kazen je banyak. So meh nak kasi satu gamba gila punya. Kita selfie masa kereta ngah jalah! Superb wey superb. Nampak menarik dengan menggunakan gopro hero4. Gamba dia memang cantik, rugi wey tak beli. Cer tengok gamba ni cantik kan? Maaflah gamba tak berapa jelas sebabnya aku dah delete lepastu g crop pulak, hadeii.

Okay, tanak cakap banyak. nak ucap...............

SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR DAN BATIN.

Lots of love ecahh, 

You May Also Like

2 Comments