Jangan melepaskan permata di lautan

by - 12:10:00

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Love is beautiful. Life is beautiful too right? "Sesuatu yang di impikan tak selalu nya menjadi kenyataan".Tetapi ada yang tidak diduga selalu berlaku dengan tiba tiba.Biarkan kita menangis harini kerana kesakitan semalam tapi janganlah kita tertawa berpanjangan kerana kegembiraan yang belum pasti untuk selama lamanya.

Kadang kita terlalu kenangkan sangat benda yang lepas.Setiap insan mesti ada alasan mereka sendiri.Kita sendiri pun kekadang tak tahu kenapa dipersoal kan sebegitunya walaupun ianya luput dek ditelan zaman. Masa berlalu biarkan ianya terus berlalu. Jangan dikenang kembali.

Tumblr_mdfevw1jag1rhmxy6o1_500_large

Hmm.Masa lalu kian meninggalkan kita. Masa berdetik tanpa henti.Kita mungkin tunggu masa tapi masa tak pernah tak akan tunggu kita.Kalau kita labat masa akan terus meninggalkan kita tanpa rasa balas kasihan. Jangan takut dengan kesilapan. Kesilapan akan mengajar kita erti kehidupan yang sebenar. Menangislah macam mana sekali pun,keluarlah air mata sedarah pun kalau kita sendiri tak sedar juga dengan kesilapan yang kita lakukan tak kan berubah lah apa apa. Orang lain tak boleh ubah kita selain kita ubah sendiri. Terima seadanya walaupun perit!
Hm doakan semoga saya dapat tawaran ke universiti. Wuu seram T-T
Sebenarnya sedih akaun 8Shared lupa paswod :'( Terpaksa buat akaun baru.Mintak jasa awak untuk klik ek :)
  • http://bit.ly/1erVHmQ  
  • http://bit.ly/1erVQqf
Lots of love ecahh,

You May Also Like

7 Comments

  1. hehe. wish all the best ^^ same goes with me. harap dapat tawaran ke u. InsyaAllah .

    ReplyDelete
  2. always mendoakan ecah ok..fokus pada PLKN dulu ok..

    ReplyDelete
  3. @PeRdU cINta Terima Kasih sebab selalu ada masa ecah senang dan susah :)

    ReplyDelete
  4. jemput singgah sini semua, jgn malu2

    ReplyDelete
  5. insyaallah, boleh dik ^^ kita dah usaha seupaya mungkin..btw, goodluck untuk plkn =)

    ReplyDelete
  6. betul tu dear..kdang2 apa yang kita rancang x sma apa yang dah tertulis hehehe.. ^_^

    ReplyDelete