Thursday 30 January 2014

Home Sweet home.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

PLKN ni best tau tak. Fhew. Ye aku akui mula mula aku nagis nak pi. Serius aku cakap buat apa dapat la apa la. Serius aku baru dapat kemanisan ni. Dan mampukah aku berpisah dengan buddyz buddyz yang kini hanya tinggal sebulan? Mampukah diriku ini? Indahnya,ini lah selalu apa aku rasa. Dulu kemanisan sekolah dah habis kini kawan kawan di plkn. Allah shahdu nya kalbu hati nim.

Ingat benda yang kita dapat di plkn tak kan dapat di luar sana. Masuk plkn ni tak kira pandai ke tak,sebab pembelajaran dia tentang diri kita. Pelajaran mengenal tentang diri kita dan salah satu cara untuk kita berdiri atas diri sendiri. Aku akui aku memang susah nak bangun saat aku pernah jatuh tanpa noktah,tapi kini ingatlah,kehidupan tak semudah apa yang kita bayangkan namun tak sesukar apa kita impikan.

Serius banyak cerita nak kongsi, tapi idea aku dah habis. Zzz. Nanti balik bulan 3 aku cerita habis habisan dengan gambar. Hahahaha. Okay Bai jumpa lagi nanti. Offline until 18March2014.

Lots of love ecahh,

1 comment

30 January 2014 at 18:57

Alhamdulillah rezeki ecah dapat menimba ilmu melalui PLKN..dengan izin Allah nikmat kemanisan itu Dapat dinikmati..

Post a Comment