Saturday 22 September 2018

Tempahan Full Template By Vanda Diana



Assalamualaikum dan selamat pagi,

Harini aku nak review satu lagi design yang aku terima daripada customer. First at all, nak mintak maaf ada sesetengah yang aku tolak sebab kekangan masa. Mungkin next time ecah buka design lagi?

Design kalini sangat unik, sebab customer nak sesimple mungkin. Alhamdulilah aku dapat buat berdasarkan citarasanya dan bukan senang nak buat design simple sebab selalu ada je design yang melibatkan penggunaan photoshop dan illustrator. Fuh! Nak tengok sendiri? Boleh tekan dekat gambar untuk ke blog beliau.


Entry ni adalah sebagai portfolio berkaitan design design yang pernah aku lakukan. Okey see you next entry okey!

Lots of love ecahh,

1 comment

22 September 2018 at 09:50

Hasil yang sentiasa memuaskan hati....alhamdulillah...

Post a Comment