Belajar buat doodle? Susahnyaa.

by - 00:09:00



Assalamualaikum dan selamat malam,

Terdetik berapa lama dah nak mendoodle sendiri. Tapi perasaan malas nak belajar tu membuak buak. Tapi perasaan teringin tu nak. Eh apa aku mengarut ni? 

Banner atas tu ada gambar gegirl kan. Tu lah doodle aku untuk malam ni. Ekceli buat sampai kaki tapi dekat kaki aku fedup. terus aku tak buat. Susah bagi aku untuk yang newbies ni. Banyak tools aku tak reti nak guna.

Tapi aku percaya yang mana, lagi kita belajar lagi kita reti. Kan kan. Semua orang yang hebat hebat mendoodle ni berbula dari bawah kan kan. So moga semangat mendoodle ni terus berkorbar dalam hati dan berharap tak cepat fedup hihiihi. Okay gais, short story. Btw jangan lupa join pencarian bloglist ecah untuk next month june! [Disini]

Lots of love ecahh, 

You May Also Like

12 Comments

  1. best la pandai buat doodle..hahaha..comel je doodle tu..

    ReplyDelete
  2. Teringin nak belajar buat doodle. Pakai photoshop ke Cah? Cam susah jeee sobb sobbb

    ReplyDelete
  3. best kan kalau diri sendiri pandai buat doodle..tak payah nak tempah dengan orang...

    ReplyDelete
  4. Comelnya! Teringin juga nak belajar tapi Syaza ni tak kreatif langsung. Haha

    ReplyDelete
  5. Cah guna paint tool sai kah?

    ReplyDelete
  6. salam , ecah akak pun pernah terlibat dengan pembuatan doodle ni tapi macam ecah kat fedup! hhahhaha, lepas lama tak buat , tinggal kenangan

    ReplyDelete