Aku dah penat.

by - 21:21:00

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Aku dah bosan dan penat dengan sikap dan tingkah laku manusia yang sudah hilang pegangan dan pedoman. Kalau boleh aku ingin lari jauh daripada mereka semua, lari sejauh-jauh yang mungkin. Biarlah aku tinggal di sebuah pulau yang tiada penghuni, supaya tiada siapa yang menganggu hidupku, menganggu kedamaianku, menganggu ketenanganku.

Aku dah bosan dan penat melayan kerenah manusia yang menyangka diri mereka terlalu baik, tiada orang yang lebih baik daripada mereka. Bila sesuatu masalah berlaku, mereka mengadu-domba kepada ramai orang supaya ramai orang menyokong mereka.

Maaf lama saya menyepikan diri. Terlalu sibuk untuk semester terakhir stpm. InsyaAllah lepasni saya aktif selalu :]

Lots of love ecahh,

You May Also Like

6 Comments

  1. Biarkan mereka..ikat mereka dengan doa sesudah kita solat...moga mereka berubah dan beralih arah kepada kebaikkan..

    ReplyDelete
  2. semoga sabar dan tabah yea..
    meh isi borang ni..nnt sya bagi hadiah untuk ceriakan diri.hehe

    Lovely Friday Charity!! Fill Up The Form & You will Receive a GIFT!

    ReplyDelete
  3. Salam Cik Aisyah sayang.. nanti boleh isikan form tu semula x? sebab no.telefon dan alamat takde, nanti cmn nak poskan hadiah nnt. :)
    thank you

    ReplyDelete
  4. Good luck aishah! teruskan perjuangan. perasaan tu adalah normal bagi setiap manusia... belajar la utk menanganinya, hidup ini lebih indah. semua manusia ada kurangnya... kita pun begitu... apa pun berdoalah dan berzikirlah. =D

    ReplyDelete