Hanya Sebab Sayang

by - 10:43:00

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Assalamualaikum dan selamat pagi reader 



Seperti biasa selepas semester dua, aku akan menghabiskan masaku yang ada untuk blogging, bersama keluarga dan sebagainya serta yang takkan aku tinggalkan adalah amalan untuk menternak lemak. Kehkeh! Ternak lemak kan satu pekerjaan yang selalu orang buat.

Bila ada kawan hari hari kita akan lengkap. Indah dan bahagia bersama mereka. Merekalah dapat memahami kita, sentiasa memberi tunjuk ajar dan sebagainya. Indah kan erti persahabatan yang dah terjalin beratus ratus hari, bertahun tahun, berbulan bulan.


Kadang kala kita merenung sebuah hati yang kosong tanpa isi serta membuat kita tertanya-tanya, apakah ada peluang untuk kita menyelinap masuk dan tinggal di dalamnya?
Kalau cinta mampu berbicara, mungkin sulam rindu yang aku akan berikan, yang mana kau mampu untuk memahami butirnya. Kalau cinta itu adalah luka, maka biar kering segalanya sehingga tinggal parut tidak tersisa.

Aku merindui seseorang yang akan menjagaku dalam kebahagian dan kesedihanku. Jumlah hari tidak penting bagiku, asal aku dapat menghabiskannya denganmu. Cinta kita boleh berusia lama,tetapi komitmen antara kita selalu baru, untuk terus bertekad saling memahami di hari hari baru.

Once you started loving someone, it's hard to stop.

Lots of love ecahh 

You May Also Like

5 Comments

  1. mmgla..bila dah mula syg..ssh nk stop syg tu malah makin2 btmbah syg..
    syokk la duduk rumah cuti smester blh relaxx skit kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan akak. Bukan sng ada insan utk bertapak di hati.. ehehe.

      Delete
  2. goyang arh kaki tu cah cuti ni...hahaha lots of love jugak !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tkde la boleh goyang kaki sgt. Eheheheehe.

      Delete
  3. hehehehe... jangan ternak lemak tu bebanyak... nanti jadi lemak tepu susah nak buangnya... :d

    ReplyDelete