Pencarian sponsor untuk giveway.

by - 16:37:00

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”


Alhamdulilah. Harini ni sabtu bertarikh 22/12/12 Aisyhah nak cari sponsor giveway. Aisyhah buat giveway ni bukan sorang sorang tapi berpatner dengan zaa tyra. Setahu saya, Aisyhah tak pernah pun buat giveway selama ni. Entah harini terdetik nak buat giveway. Hehe. Saya harap sangat lepas saya buat entry ni, saya dapat lah orang yang nak sponsor giveway ni. Tak kira lah hadiah apa pun. Kami akan terima:D

Pastikan anda orang yang betul betul serius nak sponsor. Saya tak nak lah yang manis di bibir tapi takda apa yang berlaku. Berminat? Jom jom :D

Kalau anda berminat nak sponsor. Ikut arahan ni :-

Comment dekat entry ni ok?
PM saya dekat fanpage facebook.

Apa yang perlu saya tahu :-
 Jenis hadiah dan berapa orang yang awak nak bagi:
 Sebarang tambahan untuk LIKE:
 Churp churp/fanpage:
 Blog yang hendak difollow*kalau boleh ada follower widget*
Konklusinya. Aisyhah berharap giveway ni mendapat sambutan yang hangat. In Shaa Allah. Kalau tiada masalah giveway itu bertemakan "Zaman Ribena" yang dicadangkan oleh Adik Zaa Tyra. Giveway ini akan berlangsung pada 30 haribulan ni. Mari sesama kita sponsor. Kalau mendapat sambutan, kemungkinan giveway macam ni akan Aisyhah buat selalu~ 
Mungkin Aisyhah tak online mulai esok sehingga 27 haribulan. Segala pertayaan boleh melalui adik kita zaa tyra tu ok? Salamun Alaik :D
Lots of love ecahh, 

You May Also Like

16 Comments

  1. akak jadi nk sponsor. t akak pm ecah

    ReplyDelete
  2. i will be one of the sponsors for this GA :)

    ReplyDelete
  3. Nak sponsor boleh?

    Sponsor : blog review 4x pemenang, bloglist 2x pemenang.

    Link : follow twitter ; https://twitter.com/nurhanimehr follow blog ;
    http://nurhanim-ehier.blogspot.com/

    Thats all :D

    ReplyDelete
  4. akak sponsor review blog 5x and bloglist 3x :)

    ReplyDelete
  5. wah.. fiq berminat gak.. nnti fiq PM yer.. :)

    ReplyDelete
  6. Mila nak sponsor lah .....

    Topup RM 10/3
    Syarat :
    1. Follow blog Mila . (http://mysupperduppersite.blogspot.com/)

    2.Follow twitter (https://twitter.com/meyls_yuss)

    3.Subscribe FB :)
    (http://facebook.com/thomeyh)

    4. Like page (www.facebook.com/pages/Supperdupperawesomesite/168737073213872)

    ReplyDelete
  7. saya nak jadi sponsor. nnt saya pm awak yew :D

    ReplyDelete
  8. Saya nak sponsor 2x cursor tulisan.

    Ini untuk peserta:

    Follow: https://twitter.com/Nurirwane
    Follow: http://good-night-little-star.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Segmen Segmen Lagi!! Jom JOIN :) http://sujuelfarahin.blogspot.com/2012/12/segmen-loike-fbpage-bertubi-tubi.html

    ReplyDelete