Friday 29 June 2018

Full Tempahan Template by Wan Nur Amirah


Assalamualaikum dan selamat malam,

Terlebih dahulu nak ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua blogger yang terjah blog aku sekarang! Aku rasa tak terlambat lagi kut nak ucap sebab raya kan sebulan.

Raya raya jugak, result final pun nak keluar dah lepastu praktikum pulak dah dekat. Okay, harini aku nak updated portfolio design blog! Dah lama kan tak updated tentang design design blog kan? 

Bila dekat USM aku busy sikit, memang nak terima tempahan jauh sekali lagi lagi kalau wifi slow. Heheheh!

Nak tengok full design, boleh ke blog Wan Nur Amirah. Jangan lupa support dia okay! Macam mana design ecah kali ni? Okay tak?

Alhamdulilah, semuani depends on citarasa customer dan ecah try terjemahkan dalam menghasilkan design. Sweet dan nampak matured gitu kan? Seriusly, fall in love jugak sebab nampak cool gitu.

Actually, design kalini amik masa lama sikit sebab aku dah banyak lupa codding dan tangan ni macam keras dah nak mendesign. Heheheh! Okaylah, jumpa next entry ok >.<

Lots of love ecahh,

3 comments

29 June 2018 at 21:06

Selamat Hari Raya Ecah..Tetap kreatif,cantik,kemas...alhamdulillah.

29 June 2018 at 21:25

yayyyy sangat cantik! tq cah syg :*

5 July 2018 at 11:08

cantiknya!!! boleh tempah kat awak lah lepasni hihi

Post a Comment