Friday 22 May 2015

Lepasan STPM semester dua

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

"Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Alhamdulilah. Bersyukur ke hadrat Ilahi aku sudah tamat pengajian semester dua. Aku dah tanak pikir semester yang penuh cabaran daripada dalaman dan luaran. Cabaran menguatkan aku, hahahah. K tanak merepek.


// HarumManis//

Jeng jeng, 

sapa kenal buah di atas. Alhamdulilah rezeki untuk rakyat perlis di bahagian utara perlis. Iaitu kawasan beseri, bukit keteri ke atas. Alhamdulilah. Bila tiba musim, secara langsung kereta luar daripada negeri perlis berlambak hehehehe, datang beli pelam tu kan kan. Sekilo sekarang pon dah mahal dalam 20 30 henget dah.

"I don't want to speak much, but i rather keep blaming myself instead of blaming others because if i keep blaming others, its make me looks so miserable... And i hope i'm strong enough to face this..."

InsyaAllah lepasni nak buat giveaway bersama patner dan insyaAllah "Giveaway Double A". Lama kan tak buat. InsyaAllah lepasni saya update mengenai sponsor sponsor ye. Nak tahu patner saya kali ni? Nantikan kemunculan next entry. Xoxoxoxoxo!

Lots of love ecahh,