Butiran air mata.....

by - 17:37:00

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

" Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Pura pura senyum tapi hati menangis. Itulah aku. Itu lebih baik daripada pura pura sayangkan seseorang tapi memainkan perasaan dia? Kan?

Assalamualaikum readers.

Lama kan aku menyepi? Maaf lah. Alam pra u ni bukan lah senang lenang apa yang kita fikirkan. Memang dah ikut sistem baru. Ya aku akui itu. Sekarang aku pon berbaju kurung seperti guru guru praktikal. Sekarang menggunakan sistem penggal iaitu aku akan exam 13 November 2014 dan seterusnya.

Sentap bukan makna menghina. Sentap tujuan untuk membina. Sampai satu tahap, i dont mind at all if people want to walk out from my life.I still stand here even people keep hurting me.Manusia ni akan lebih tahu untuk menghargai seseorang apabila orang itu telah tiada.

Tak perlu rasanya nak jadi pura pura. Dan tak perlu rasanya ikut cara orang lain. Jadi diri sendiri itu lebih mudah kan? Aku masih mampu tersenyum insyaAllah. Biarkan bintang menjadi teman dalam mimpi ku berkhayal.

Short entry. Aku sendiri tak faham apa diri aku saat ini. Ya Allah bantulah aku untuk keluar dari kemelot ini. Fokuskan aku pada yang harus aku fokuskan. Hilangkan segala benda lagha ni dari aku. Stpm just around the corner cah. Mohon hentak kepala di dinding kalau ini jalan untuk aku sedar.
Rabbi yassir wala tu'assir. Rabbi tammin bi khair. May Allah ease. 
Lots of love ecahh, 

You May Also Like

3 Comments

  1. Biaselah..awal2 kemasukan, mmg bz sikit. Btw goodluck Cah. :)

    ReplyDelete
  2. semoga Allah permudahkan segalanya utk cacah.. xoxo

    ReplyDelete