Wednesday 4 July 2018

Terima Kasih Whiskas Malaysia!


Assalamualaikum dan selamat malam,

Harini aku dapat call dari salah satu courier yang terdapat dekat malaysia dan dia cakap nak hantar barang awak! I feel eh what? Aku beli apa. Lepastu terlintas aku ada isi something for my baby cat dan beberapa sampel percuma yang lain.

Tanpa buang masa, aku suruh mak aku tolong siap sedia kalau abang courier tu call lagi. Yelah, masa tu aku tak sempat nak pakai tudung dia dah sampai. Kahkah! Rupa-rupanya betul tekaan iaitu Whiskas.

Haa, ni la kotak dia. Lawa gila! Serius lawa. Rasa sayang jugak nak buka kotak ni. Comel ada gambaq kucing sekali hihi.

Sebab mereka bagi sempel percuma ini adalah Whiskas tengah dalam menaiktarafkan rekaan pek dan resepi yang lebih baru. So pihak whiskas nak kucing kucing kita ni dapat serasikan dengan keluaran terbaru secara berperingkat.


Ni pek paling best. Aku paling feeling masa bagi makan dekat kucing. Yelah macam kita suapkan kucing dan mereka makan. Ni paling best ever dan senang serta tak kotor lengsung tangan! Bak kata Whiskas Feed by Hand with Love..

Ni macam buku panduan. Ada la beberapa perkara penting yang diceritakan oleh mereka. Sangat menarik sebab ada je beberapa perkara yang kita sendiri tak tahu tentang kucing kan?


Haaa ni laa isinya bila dah buka! Thankyou so much Whiskas atas set percuma ni kepada semua rakyat malaysia. Oh ya, sebelum terlupa.. Aku terjumpa dekat facebook je.. korang boleh cuba apply di sini ya...[KLIK DAFTAR]. Okay, tu je kali ni nak cerita! Harap kucing pun sihat macam kita! Sape sayang kucing? >.< 

Lots of love ecahh,