Saturday 23 July 2016

Tempahan Template by Duniashida.com



Assalamualaikum dan selamat malam,

Dah lama kan aku tak update portfolio? Saja tak update sebab saja bagi tenang jap blog ni. Hahaha! Kalini aku terima order dari kak shida. Ofkos korang kenal kan, blogger hebat dan pandai doodling. Mulanya rasa segan nak terima tapi akhirnya aku terima. Setelah berbincang, kak shida mintak aku designkan blognya kecuali bahagian header dan footer. Sebab beliau dah ada. 

Blog tersebut digunakan sebagai laman web rasmi bagi pusat tuisyen nya di perak. Beliau buka pusat tuisyen dan aku sangat suka kan sistem yang dilakukan oleh nya. Tahniah akak, sangat hebat kalau dapat bukak pusat tuisyen sendiri. Ecah dah survey, aktiviti untuk murid murid jugak menarik. Korang boleh follow up di facebook [SINI] dan blog. Yang dok perak, tu boleh la ngantor anak anak ke situ bagi yang berdekatan lah hihi.
Alhamdulilah, dah siap :D Thank you kak sudi tempah dengan ecah. hehehehe! Anyone yang nak order boleh pm ecah yeeee. Heheheh!

Lots of love ecahh,

2 comments

23 July 2016 at 22:59

the best lah cahhhhh! keep it up.

24 July 2016 at 01:01

Cantik...good luck..ecah mmg hbt psl2 design2 ni..wkwkw

Post a Comment