Sunday 24 July 2016

Kenapa kenapa? Sedih tau dak?

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Assalamualaikum dan selamat malam,

Tajuk entry kalini semacam je kan. Sebenarnya nak bagitau, aku dah tak dapat nak follow blog dalam 2-3 hari dah T_T Sedih tau dak, semangat nak on blog pon dah takdak. 

Setiap bulan kan selalu buat pencarian bloglist kan. Kalini  macam tak nak buat pencarian tu je sebab aku takleh nak follow blog korang. Macam tak adil lak kan. Ke korang nak aku, buat jugak pencarian bloglist tu untuk sesi ogos nanti? 

Ada tak yang alami masalah macam aku? Bila follow naik error jee. Sekarang ni aku tengah proses buang blog yang dah tak guna which means blog yang diprivated kan. Gigih nyaa nak bagi boleh follow balik, ada tak yang tau penyelesaian tu? Share lah yee dengan ecah dan blogger lain.

Lots of love ecahh,

6 comments

24 July 2016 at 01:39

Laaa..Yake ? Jgn sedih2..Mimi pun sama juga..Some blog boleh follow some lagi asyik error je..

24 July 2016 at 06:11

Samalah ecah...tak tahu kenapa...

24 July 2016 at 22:38

blogger mcm dah penat kut huhu tatahu lah ecah T_T

Anonymous
25 July 2016 at 17:40

saya punya dah ok, baru ni keluar error dalam 2 hari kut

25 July 2016 at 20:36

Ohh huhu. Mungkin nanti dia elok balik kot. Masalah saya lain pulak, entry sendiri tak keluar kat dashboard. So taktau la orang yang follow saya dapat tengok tak entry baru kat dashboard diorg :(

26 July 2016 at 09:57

ala syian.. sabar yea..

Post a Comment