Wednesday 11 May 2016

6 Iklan Nuffnang on going!

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Assalamualaikum dan selamat petang.

Iklan nuffnang dekat blog aku agak sendu sejak aku cash out haritu dan dua bulan aku menghilangkan diri. Ingat tak? Yang aku join kursus bahasa inggeris dekat Seremban tu. Memang tak sempat nak berupdate lah sebab kelas pack kan walaupun kedai komputer depan kolej je. 

Sejak haritu iklan nuffnang ni bak kata orang hidup segan mati tanak ja. Mungkin jugak aku dah tak berapa nak aktif blogging kan. Maklumlah nak start balik enjin nak bagi ada semangat tu amik masa sikit. Well bila dah balik aku marathon segala cerita dekat astro tau hahaa! Dan cerita korea semestinyalah descendent of the sun dah habis layan! Memang terbaik cerita descendent of the sun ni tau, rugi sape tak tengok. Hahahaha!

Alhamdulilah 6 iklan nuffnang ni merupakan permulaan yang baik. Kept going gais! Thank you kepada yang sudi klik nuffnang aku tu okay. Happy blogging semua! :D Salam kenal ~


Lots of love ecahh. 

2 comments

11 May 2016 at 19:05

Alhamdulillah tahniah ecah...

11 May 2016 at 22:16

elsa risau nuffnang elsa dah 4 hari tak boleh bukak. tolong :'(

Post a Comment