Sunday 22 December 2013

Accept dissapointed,never lost hope ...

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Assalamualaikum Semua Bakal Jenazah. Semua orang akan meninggal. Setiap yang bernyawa akan merasai peritnya kematian. Allahu. Sediakah kita? :'( 

Aku bukan lemah tanpa cinta. Tapi aku hanya tak mampu sendiri tanpanya. Biarkan aku terus menangis kerana derita. Dia hadir mengubat rindu. Mengajar aku erti cinta. Namun semuanya tak seindah apa aku sangka. Dialah yang aku inginkan.Dialah cinta yang aku dambakan. Semua ini mimpi. Aku harus melupakan nya. Aku harus memadam rasa ini. Namun hati tak pernah mampu melepaskan kau pergi. Benar,kata orang cinta manusia sampai ke mana? Kalau tidak ditetapkan jodohnya kita akan berpisah jugak walau berbatu batu. Jodoh itu rahsia Allah :')

Alhamdulilah,Result Pmr dah keluar kan. Tahniah untuk adik adik yang dapat Straigh A's atau yang sebaliknya. Accept dissapointed,never lost hope, Jangan mudah putus asa untuk ke medan perang :']

Short entries. Thanks Ieka Farhana untuk tempahan blog :')


Tekan image untuk ke blog beliau :')

  • Nantikan entry pengumuman pemenang Special Super Duper Giveaway by FD and NNA
  • Nantikan entry sebelum bertolak ke plkn... :[
  • Akan merindui kalian semua!!


Lots of love ecahh,