Monday 24 October 2016

Giveaway Shade Dough by Hanis Zalikha

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Assalamualaikum dan selamat pagi,

Cuti midsem dah bermula dan bermakna aku dah boleh godek blog kembali. Alhamdulilah semalam pon dah sempat siapkan 1 design blog customer yang berharga RM15. Murah kan so kalau korang nak boleh whatsapp/email (0174431412/aisyhah01@yahoo.com) sesiap ok. Harga RM15 ikut harga pakej yang ditawarkan. Sangat baloi kalau korang nak ada design tersendiri. Tiba tiba kan, semalam dok blogwalking termasuk dalam blog Rrai dan terus nampak giveaway ni menarik. Nak tau apa? Jom baca lagi.


Menarik kan? Bukan apa, aku jadi tertarik sebab tak pernah ada lagi lipstik macam ni dan yang paling penting ada vitamin c! Tak sabaq nak tunggu pelancaranya nanti pada 1 November. So aku sarankan korang join sebab Rrai mencari 5 orang pemenang dan mana tahu aku salah seorang padanya kan? Amin.

Warna Shade Dough yang aku suka adalah SUGAR ICING! Sekali tengok dah fall in love tau. Warna dia soft dan aku suka sangat sangat! 

Cerita tentang my Random Kidness :-

Agak kekok sikit nak bercerita tentang kebaikan kita yang pernah kita buat. Tapi tak apalah aku pilih yang mana aku rasa ianya sangat sangat bermakna dalam hidup aku, sebab syarat giveaway ni nak tau kebaikan apa yang kita pernah buat. Jadi, meh sini aku nak kongsikan aku kenangan yang sangat indah.

===========================================================================================
4 November 2015
tamatnya peperiksaan subjek Pengajian Perniagaan Penggal 3 untuk STPM 2015/2016. Aku dan kawan kawan berjalan ke parking moto untuk balik ke rumah dan ianya lebih kurang dalam 4.30 petang. Cuaca masa tu agak mendung dan saat aku di parking moto aku dengar suara kucing meow meow. Aku pon tercari-cari dan saat nak angkat helmet tu, rupanya kucing tu ada dalam helmet aku. Memang comel, tapi sayangnya aku tak dapat jaga sebab dekat rumah memang dah banyak kucing. Aku pon decide untuk hantar kucing tu dkt kantin sekolah sebab lebih terjamin daripada tempat lain.

Aku balik rumah, terus cerita dekat mak. Mak kata kenapa tak bawak balik, sebab kucing tu mungkin nak mintak tolong. Perasaan nak cari balik tu ada sehinggakan lepas paper stpm terakhir iaitu sejarah, aku terus cari kucing tu dekat kantin sekolah. Mulanya ingatkan dah hilang tapi Alhamdulilah, dah jumpa dan aku bawak balik ke rumah. Ternyata ianya membawa sinar dalam keluarga kami. Ayah pon sangat sayangkan TAM (Kucing) sebab tam terlalu manjaa. Hari demi hari berjalan, banyak kenangan di cipta. 
===========================================================================================

**Giveaway ini adalah ditaja sepenuhnya oleh @loveaa.my_ dengan kolaborasi bersama blog www.bajuwarnacoklat.com. Sebarang pertanyaan mengenai produk Shade Dough [Lip Bait] by Hanis Zalikha, cara pembelian secara online atau cod boleh hubungi 013-264 7912**
USERNAME IG : @nnaisyhah
Jom join semua, mana tau rezeki kita menang kan dan nanti kita boleh review pandangan kita mengenai Shade Dough by Hanis Zalikha tu. Giveaway ni tamat pada 13 Novemver 2016, iaitu pada 11 pm. Lama lagi kan? Jadi cari masa untuk korang join dah support giveaway ni okey? Nak tau lebih lanjut boleh tekan banner di atas tu. Goodluck kepada semua peserta :)

Lots of love ecahh,

8 comments

24 October 2016 at 10:10

gudluck sis!

24 October 2016 at 14:56

TQ sudi join.. Tolong letakkan nama instagram dan ayat terakhir: **Giveaway ini adalah ditaja sepenuhnya oleh @loveaa.my_ dengan kolaborasi bersama blog www.bajuwarnacoklat.com. Sebarang pertanyaan mengenai produk Shade Dough [Lip Bait] by Hanis Zalikha, cara pembelian secara online atau cod boleh hubungi 013-264 7912** pada akhir entry yaa.. Baca semula syarat-syarat penyertaan..

24 October 2016 at 16:03

Gut luck.. :)

24 October 2016 at 16:55

good luck awak...

Anonymous
25 October 2016 at 18:24

goodluck kak echa

26 October 2016 at 11:09

best of luck :) baru tahu hanis zalikha kluarkan lipstik.

29 October 2016 at 17:05

Goodluck !

31 October 2016 at 10:47

Slm daripada Fiza. Singgah BW dr segmen yang sama..gd luck http://ourmemoria.blogspot.my/2016/10/giveaway-shade-dough-by-hanis-zalikha.html

Post a Comment