Friday 12 August 2016

Selfie bersama Minyak Wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics



Assalamualaikum dan selamat malam,

Lama kan aku hilangkan diri? Memang lately ni sibuk sikit, nak tau apa? InsyaAllah tunggu next entry okay. Entry kalini merupakan entry lain sikit, di mana aku akan review satu produk iaitu minyak wangi khusus khusus bagi wanita yang mana ianya setanding dengan minyak wangi antarabangsa. Sekali dah bau, aku terus jatuh cinta weh. Aku sebagai wanita muslim yang beragama islam, semestinya akan mencari semua produk yang mesra wuduk dan solat termasuklah minyak wangi. Kini, aku dah jumpa minyak wangi Sweetheart yang dikeluarkan oleh DD Cosmetics. Macam mana minyak wangi tu?

Minyak wangi penting? Rasulullah S.A.W sendiri mengalakkan kita untuk berwangi-wangian tapi bagi kaum hawa, kita tak digalakkan berwangian sampai orang yang duk 1000 meter pon boleh bau, tu dah over hihi. Dah boleh jadi dosa kan kalau pakai sewangi tu. Kita pakai berpada pada dan sekadar menutup bau badan yang boleh merimaskan diri sendiri. Bila badan dah wangi, nak buat apa pun hati bahagian jaa kan dan rasa semangat tu mencurah curah dan semestinya bila menggunakan Sweetheart oleh DD Cosmetics. Hehehe!

Lepastu, ecah jumpa satu minyak wangi yang bau dia sangat sangat best lagi lagi untuk kaum hawa pakai! Bau dia soft soft gitu jaa, memang sesuai lah untuk aku yang suka simple gini dan vote gitu. Hihihihi!

One more thing is, perfume sweetheart yang mekar mewangi di sanubari ni adalah kaler pink! Memang sinonim kalau perempuan dengan pinky gitu! Bentuk botol pulak, memang cantik dan senang untuk di bawa merata. Dan korang tak perlu risau kalau nak tumpah or else, sebab penudung minyak wangi Sweetheart ni lekat elak jee.

Minyak ni cutekan dan mudah untuk di bawa di mana mana sahaja. Satu lagi yang uniknya, minyak wangi Sweetheart dapat bertahan antara 8 hingga 12 jam. Aku dah cuba sendiri dan ianya memang tahan baunya dan memang akan berbau jaa di tangan, kalau kita semburkan di tangan. Harga juga berbaloi dan orang kata harga mampu milik lah kan.


Minyak wangi kalau dah wangi dan kena dengan jiwa kita sudah pasti akan menyebabkan kita rasa segar, lepastu membangkit semangat kitaa untuk buat kerja harian. Misalnya, kalau aku mengantuk aku akan spray minyak wangi. Sebab dengan cara tu dapat hilangkan dan rasa segar tu ada. Cerah ja mata orang kata lagi kalau guna minyak wangi Sweetheart oleh DD Cosmetics ni.

Korang jangan risau untuk dapatkan minyak wangi sweetheart ni sebab boleh ja beli online. Sekarang semua benda di hujung jari, tekan tekan barang dah sampai depan rumah. Kan? Okay sini ecah share dekat korang cara beli dan pastikan dapat dari pengedar yang sah :
  1. WhatsApp → 019-2018014/019-2018015 
  2. Hotline → 03-89229888
  3. Fanpage → https://www.facebook.com/ddcosmeticsofficial
  4. Instagram → https://www.instagram.com/DDCosmeticsOfficial/
  5. Website → http://www.ddcosmetics.com.my
Mesti nak tau harga Sweetheart oleh DD Cosmetics ni? Kan ecah dah kata, harga dia harga mampu milik, harga kasih sayang dan memang berbaloi kalau beli. Sekali sembur pon dah cukup. 
  1. RM49.90 (Semenanjung Malaysia) - 1 botol
  2. RM59.90 ( Sabah Serawak) - 1 botol
Okay, ecah dah sertakan sekali gambar selfie. Saya dah guna minyak wangi sweetheart oleh DD Cosmetics, anda bila lagi? Paling penting minyak wangi Sweetheart ni ecah akan bawa sekali nanti ke USM! Thank you DD Cosmetics!



Giveaway Minyak Wangi Braveheart & Sweetheart DD Cosmetics : Review Produk dianjurkan oleh blogger Mia Liana dan ditaja sepenuhnya oleh DD Cosmetics. Untuk mengetahui preview dan hadiah giveaway, sila klik SINI.

Lots of love ecahh,

5 comments

12 August 2016 at 18:19

comelnya cah!

13 August 2016 at 01:51

Good luck cah ^^

13 August 2016 at 11:09

mmg bau dia sweet sangat!

15 August 2016 at 11:34

GOOD LUCK

http://belogs.blogspot.my/2016/08/kau-di-hati-ku-braveheart-oleh-dd.html

22 August 2016 at 09:32

salam... terima kasih sudi menghantar entri review minyak wangi..

keputusan diumumkan pada 22 Ogos 2016. good luck ya..

- Mia Liana -

Post a Comment