Monday 4 July 2016

Review : Pearl Magic Lipstik Nurraysa paling best!

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Assalamualaikum dan selamat malam,

Malam ni nak share sikit pengalaman mengenai lipstik nurraysa yang superb kebabom. I dont know why, tapi sejak pakai lipstik dia aku sampai setiap masa rasa nak pakai ja lipstik dia. Bak kata orang dulu, sekali dah cuba jatuh chenta terus.

Tengok tu warna dia tuu! Natural Pinkish and glowy tauu dan yang paling penting siap ada collagen plus! Bagi yang spesis aku, yang tak suka lipstik yang merah menyala tu, aku sarankan korang cuba lipstik produk nurraysa ni. Komfem korang terjatuh cinta tanpa sengaja. Warna dia soft soft dan akan ikut warna kulit nanti. Bila oles sikit pon dah nampak warna dia yang menarik tu.

Nak tau alasan apa lagi aku boleh jatuh cinta dengan lipstik ni? Lipstik ni takdak plumbum tau! Apa kesan kalau ada plumbum dekat lipstik. Plumbum yang ada tu boleh menghitamkan bibir tau. Kalau korang perasan, mesti bibir korang akan ada hitam hitam sikit kan sebab mesti ada penggunaan plumbum. Bolehlah korang research balik bahan bahan produk tu. Nak cantik tapi tanak hitamkan bibir kan? Tunggu apa lagi, Nurraysa Beauty kan ada. Sekarang ni Pearl Magic Lipstik ni ada wajah baru tau! Sangat cantik dan nampak elegent tau! 

Kesemua produk Nurraysa Beauty ni sememangnya mesra solat dan mesra wuduk. Memang produk yang sangat memudahkan kita sebagai seoarang perempuan. Bahan bahan yang digunakan juga semuanya semula jadi. Memang sekali dah guna memang akan jatuh cinta. Aku pengguna nurraysa dari collagen soap sehingga lah ke lipstik ni. So far so good, dan tak mengecewakan aku lagi. Lagi jatuh cinta adalah untuk menggunakan produk nurraysa ni! 

Ohh ya, Pearl Magic Lipstik Nurraysa ni juga boleh dipakai oleh kaum adam! Yup sangat digalakkan bagi yang hitam bibir tu. Tapinya, kaum adam ni pakai masa nak tidur jelah. Sebab nanti nampak aneh kalau pakai time siang. Nak cantik kan bibir kan, apa lagi mai cuba lipstik ni.

Produk Nurraysa beauty sekarang tengah promosi hari raya aidilfitri tau sehingga 30 Julai 2016 ni. Memang sale yang sangat sangat terhebat, Harga sangat rendah dan sudah pastinya mampu  milik. Jadi ayuh, pengguna nurraysa kita rebut peluang yang ada ni. Nak beli produk nurraysa ni dari aku pon boleh. Macam mana nak contact? 
  • Whatsapp sahaja atau masej. No call (017-4431 412 -  Aisyhah Nyais)
Jadi, untuk keterangan lanjut, boleh hubungi saya. Jangan malu jangan segan. Kami team Nurraysa Beauty akan guide anda semua :D Eh nak tengok tak collagen soap tu macam mana? Stay tuned ya untuk next entry! Jom cantik bersama Nurraysa Beauty!! Ada tak pengguna tegar beauty? Meh comment di entry ni dan blogger lain jugak. Di alu alukan~

Lots of love ecahh,

4 comments

4 July 2016 at 14:23

cantiknya warna lipstik ni ! teringin nak guna sebab dia ikut warna darah. hehe. nnti hazy cari kat kedai XD

4 July 2016 at 18:43

wah macam best ni. tapi fieyqa kalau beli barang makeup mesti nak tengok depan mata. huhu. memang ada jual online je ke?

4 July 2016 at 21:36

@Nur Haziqah Mohd Rosli Yup lipstik dia sangat best bagi yang tak suka merahkan bibir. Dia soft pink dan sangat menawan hati. Cubalah cari stokis terdekat atau agent di sekitar awak. Kalau nak beli dengan Aisyhah pon boleh :D

4 July 2016 at 21:37

@Fieyqa Adelova Yup best sangat. Cubalah try. Kalau nak COD boleh, awak cari stokis atau agent yang berdekatan. Diorg boleh COD kan dengan awak.

Post a Comment