Thursday 21 July 2016

DECO GIVEAWAY - ANNEKAYRA.COM

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 "Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Assalamaualaikum dan selamat malam,


Actually dah lama dah nak join giveaway ni tapi ada masalah dengan blogger. Sedih sedih tapi penganjur mintak aku untuk email, dan aku buat. So far alhamdulilah dia bagi kelonggaran untuk aku join giveaway ni. Sebenarnya i dont know why, aku tak boleh nak follow blog orang. Dari semalam dan aku rasa give up nya dengan blog T_T Bukan aku sorang, blogger Lyssa Secret pon kena masalah sama bila sembang di facebook tadi petang. So, kalau nama ni terkeluar dari nama perserta its okay, janji aku dah inform penganjur right? Dan aku niat nak tambah rakan blogger dan support each other. 

So syarat nya sangat mudah, korang boleh klik banner untuk tengok syarat yang ditetapkan olehnya. Sebab nak menang adalah :-
  • Tak pernah ada decoration yang cantik macam tu dekat bilik. And aku pengemar pink! Tengok blog colour pinky gitu haha! Dan suka pada ayat pada decoration tu " Don't let yesterday take up too much of today ". 
  • Dah lama sangat tak menang giveaway atau content. Harap ada rezeki hehehe.
  • Boleh cantikkan bilik nak gantung dekat pintu. Biar nak masuk bilik sedar sikit yang mana, jangan sebab kisah lampau, kita tak boleh nak move on untuk kehidupan. Kisah lampau tu mengajar kita erti kekuatan dalam kehidupan.
Ecah nak tag 3 orang :
Itu jeee. Dan aku akan usahakan untuk follow blog pengajur ni. Ada tak yang kena masalah macam ecah ni? Rasa sedih kan....

Lots of love ecahh,

2 comments

23 July 2016 at 22:11

thanks ecah tag. inysaAllah kak alia join. hihihik

23 July 2016 at 22:18

@Vanilla Maple Okay akk :)

Post a Comment