Friday 13 May 2016

Tempahan Kad Raya 2016



Assalamualaikum dan selamat malam,

Malam ni aku nak share sikit tentang tempahan kad raya untuk sesi 2016! Mesti korang nak ada sendiri kan design kad raya korang, bukan korang je aku pon nak ada sendiri design tau. Jangan risau kalau korang tak pandai nak edit ke apa, sekarang ni sediakan duit dan semuanya jalan. Macam mana nak tempah design dan print? Jangan risau, meh baca lagi entry ecah ni okay? 

Kalau nak tempah kad raya ni korang kena tempah awal awal tau. Nanti dah masuk bulan puasa semua orang akan sibuk nak beribadat, dan order juga akan berkurang. Jangan fikir lama lama, kalau teringin tempah terus, kang berputih mata macam aku tahun lepas sebab semua order dah close. Huuhuu.

Sekarang ni ramai blogger yang boleh designkan kad raya korang tau, jangan risau jangan panik. Ecah sertakan blogger yang ecah kenal kepada korang. Design beliau sangat tiptop, memang cun habis lah orang kata, kemas dan ianya sangat memikat hati tau. Memang tak rugi dan siapa lagi kalau bukan  Blog Sihatimerahjambu. Kalau korang tak percaya cuba terjah sendiri blog beliau dan tengok segala portfolio beliau. Korang dah tempah design kan, so korang kena print lah untuk post dekat kawan kawan kan. So dekat mana nak cari servis print? Jangan risau, ecah update entry pakej sekali design dan printing. Senang korang nak berurusan kan. 

Harga : RM20
Cara tempahan di : azhafizahmdnor@gmail.com
Tempoh tempah design kad raya : 11 MAY 2016 - 23 JUNE 


Okay, korang dah tengok banner? Tahun ni Kak Shida open lagi tau printing kad raya dengan harga istimewa. Harga memang kasih sayang punya dan 10 customer yang terawal akan dapat free gift tau. Agak agak apa eh? Misteri tau dan setahu ecah sekarang masih ada 5 customer misteri lagi tau. So korang tanak ke jadi 5 customer yang masih dicari cari untuk diberi free gift tu? 

Actually batch pertama dah close dah dan akan open balik pada hari selasa ni untuk batch ke dua. Apa lagi gais jom lah tempah berjemaah untuk printing ni dekat kak Shida. Kalau korang nak tau lagi detail tengok banner tu okay? Banner tu dah cukup info dimana korang akan dapat sampul kad raya secara free mengikut bilangan kad raya yang korang tempah tu dan yang menariknya kan post free di semenanjung malaysia dan hanya dicaskan sebanyak RM5 untuk sabah sarawak sahaja.

Tadi ecah dapat info dari kak shida mengenai harga kad raya ni mengikut bilangan kad, nak tahu? Meh baca lagi tau.

HARGA : 
20pcs --> RM40
30pcs 
--> RM48
40pcs --> RM52
50pcs --> RM60
60pcs --> RM65
70pcs --> RM71
80pcs --> RM78
90pcs --> RM83
100pcs --> RM86
120pcs
--> RM92
150pcs
--> RM100
180pcs
--> RM110
200pcs --> RM120

Korang dah tengok kan? Mesti hati tu munga munga nak ada kad raya sendiri yang superb dengan harga yang berpatutan. Jadi jangan segan jangan malu. Nanti ada kad raya sendiri boleh exhange sesama blogger tau, boleh dapat kad raya daripada pelbagai pelusuk negeri. Menarik kan? Macam mana nak tempah printing ni? Jangan lupa tengok banner di atas tu okay ;)

Tempoh tempah printing kad raya : Sekarang sehingga 24 JUNE 

Di samping tu juga, ecah ada buka open untuk kad raya ni. Tapi takdalah superb macam blogger lain tu sebab ecah masih menjinakkan diri untuk design kad raya ni. Kalau berminat boleh lah email dan pm ecah dekat wechat takpon facebook. 


Kad raya di atas ni merupakan design ecah yang pertama dan insyaAllah akan memperbanyakkan lagi koleksi kad raya sebagai portfolio. Design ecah simple kan. InsyaAllah akan memperbanyakkan lagi usaha ke atas design kad raya ni. Heheh. Harga yang ditawarkan adalah hanya RM10. 
Terima kasih baca entry ecah kalini yang agak panjang hoho!
Lots of love ecahh, 

3 comments

13 May 2016 at 10:05

Melangkah lagi setapak..alhamdulillah :)

13 May 2016 at 11:33

Salam ecah..thanks dear utk entri ini :) satu je nk pbetulkn..kak shida not sheda..nnt awak seru nama org lain hehee :) thanks syg :)

6 June 2016 at 16:28

Terima kasih Ecah untuk promotion ni. Semoga Ecah dimurahkan rezeki juga. Aamin...selamat berpuasa

Post a Comment