Tuesday 31 May 2016

Review : The Gadget Savior




Assalamualaikum dan selamat pagi,

Dua hari lepas, masa aku dok scroll timeline facebook, aku terjumpa satu kedai ni dan yang lebih menariknya kedai ni di Perlis. Woahh di negeri tercinta aku sendiri. Aku pon stalk dan stalk kedai ni di facebook. Nak jadi pulak cerita charger ipong pulak hilang entah ke mana kan. So memang tepat masa lah kedai ni muncul tertiba kan. Aku pon ada pm owner TGS ni, wah laju je balas dan sangat ramah. Okay tanpa buang masa, meh aku nak belanja gamba sikit. Hikhiks.








Nampak menarik kan? Memang sangat menarik dan kedainya sangat kemas dan selesa untuk kita kunjungi. Uniknyaa kedai ni hanya memfokuskan barangan ipong sahaja dan tiada jenama lain. Boleh lah korang pergi sebab saya dah pergi. Memang cantik case case dia, screen protector pon ada, usb charger dan pelbagai lagi. Servis untuk baiki handfhone rosak pon ada, nak tau lagi meh laa ke kedai ni. Kedai ni berhadapan dengan butik D'layla Fashion yang sederet dengan pam minyak tiga beradik tu. 


Tadaaaaa! Ni lah usb ipong aku beli haritu. Harga RM39 sahaja. Actually ada yang ori RM55 tapi aku hanya berkemampuan untuk memiliki yang ni ja. Lagipon jenama REMAX ni memang aku guna untuk handfhone lenovo tu aku amik jenama ni juga untuk ipong. Remax ni memang fast charging dan waranty untuk usb ni adalah 6 bulan. Okay lah tu kan? Kalau korang nak order online pon boleh tau. Okay meh baca detail detail bawah ye.


📣 Alamat     No 5, Jalan Kangar-Pdg Besar, 01000 Kangar, Perlis
                        ( Berhadapan dengan D'layla Fashion dan satu jalan dengan TM)
📣 Operasi    : 12pm - 9pm (Selasa-Ahad, Isnin cuti)
📣 Waze        : https://waze.to/lr/hw1pk8jzmr
📣 Facebook : The Gadget Savior
📣 Whatsapp : +60166089250
📣 Instagram : @thegadgetsavior
Okay done. Sesiapa yang ada di perlis, boleh la kita serbu kedai ni. Jom jom jom kita support sesama sendiri. 
Lots of love ecahh,

2 comments

31 May 2016 at 09:39

murah kan? ni kedai kawan akak ni...masa blaja kat KPM Beranang dulu....

31 May 2016 at 10:58

@Sally Samsaiman Yeke kak. Wahhh. Yup harga sangat sangat berpatutan...

Post a Comment