Wednesday 13 April 2016

Tempahan Banner by Nurnabla


Assalamualaikum dan selamat malam,

Alhamdulilah malam ni aku dapat siapkan satu tempahan banner dan signature oleh adik Nabila ni. Terima kasih dik sebab pagi kepecayaan dekat kak untuk design kan banner awak. Okay ni juga lah tempahan pertama aku setelah dua bulan bercuti. Terima kasih juga kepada blogger yang email, whatsapp, wechat semasa aku di somban tu. Sekali lagi sejuta kali maaf sebab aku terpaksa tolak sebab tak sempat nak buat, dan terima kasih juga kepada blogger yang sanggup tunggu sehingga aku tamat programme tu. Alhamdulilah. Okay tanpa buang masa meh tengok hasil untuk kali ni okay :D



Okay dak? Alhamdulilah, yang penting customer suka... Ada tak yang berminat? Boleh pm laju laju okay, kita bagi harga kasih sayang..Good night semua >.<

Lots of love ecahh,