Sunday 8 September 2013

Kebali dengan senyuman.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Salam Ahad semua. Kali ni Aisyhah kembali dengan design blog baru.Eh takdelah cantik mane pun tapi orang kata tukar taste kan. So,ecah pun start design dalam pukul 6 petang dan siap kurang daripada pukul 7petang.Kali ni design tak begitu kemas mungkin kekok sebab dah lama tak berupdate dan design belog hampir sebulan lebih.  

Terima kasih awak semua  sebab masih ingat dan baca blog saya ni.Maaf sesanggat sebab jarang update,maklumlah spm tinggal lagi dua bulan.InsyaAllah lepas spm nanti saya akan lebih rajin bergiat.Sesungguhnya aku sangat merindui alam bloggingggg.

Blog ni dulu pink so sekarang bertukar ke biru.Tapi masih lagi ada unsur pink. Jiwaku pink. Wahahah! Maaf blog ni tak terurus dan tak kemas.Ada masa nanti saya kemaskan lagi dan update! Doakan kejayaan saya ya kalian yang baik hati. Salam sayang salam maghrib........ Ukhuwah till jannah,amin!

Lots of love ecahh,

3 comments

8 September 2013 at 19:34

ok jelah blog ni.. warna soft je :)

Anonymous
8 September 2013 at 19:41

huwaaa, sudah bertukar jadi biru~~~

8 September 2013 at 20:31

lebih sweet dan lebih matang..begitulah kita..dibawa arus usia..insyaAllah kejayaan akan menjadi milik kita andai usaha doa dan tawakkal sntiasa padaNYA..

Post a Comment