Thursday 6 June 2013

Jika Aku Jatuh Hati

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”

Ya Allah. Jika aku  jatuh cinta.Cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya Padamu.Agar bertambah kekuatan untuk mencintaiMu.

Ya Muhaimin. Jika aku jatuh hati,izinkanlah aku menyentuh hati seseorang yang hatinya tertaut padaMu.Agar tidak terjatuh aku dalam jurang cinta nafsu.

Ya Rabbana. Jika aku jatuh hati. Jagalah hatiku padanya.Agar tidak berpaling daripada hatimu.Ya Rabbul Izzati. Jika aku rindu.Rindukanlah aku pada seseorang yang merindui syahid di jalanMu.Ya Allah jika aku menikmati cinta kasihMu janganlah kenikatan itu melebihi kenikmatan indahnya.Bermunajat di sepertiga malam terakhirmu.

Ya Allah. Jika aku jatuh hati pada kekasihmu. Jangan biarkan aku tertaih dan terjatuh.Dalam perjalanan panjang menyeru manusia kepadaMu.

Ya Allah,jika kau halalkan aku merindui kekasihMu,jangan biarkan aku melampui batas,Sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi hanya kepadaMu.Amin Ya Rabbal Alamin :')
Dimana hatimu. Hatiku hatimu. Setelah kau jauh tinggalkan aku.Tak bisa melupakan mu. Jangan mengharap setinggi gunung apabila kita jatuh ke tanah,luka yang sukar disembuh ~

Lot of love ecahh,  

2 comments

6 June 2013 at 11:49

moga hati kita dan dia bersatu denganNYA..

6 June 2013 at 11:53

@PeRdU cINta Amin~!!

Post a Comment