Saturday 30 March 2013

Done tempahan dari mereka:)


Alhamdulilah.Aku dah daftar lesen moto.Dah dengar ceramah yang 5jam sudah memberi tekanan pada para pelajar.Sekarang tengah menghitung hari untuk ujian komputer yang akan diadakan pada 6 haribulan april 2013.Perasaan excited dan cuak membelai diri aku sendiri.Soalan soalan ujian komputer bukan macam kita darjah satu,soalan dia memerlukan otak untuk berfikir dengan bijaksana melawan arus berbelit soklan.Jangan pandang sebelah mata kepada guru yang mengajar kita.Sekali dia bercakap pasti air mata aku akan menitis dek tak tahan kata kata yang menikam jiwa ini.Itu belum aku rasanya lagi,tapi suatu hari nanti pasti rasa.Anda pun sama tau?Orang kata biar cikgu garang,asalkan anak murid lulus peperiksaan?Betul tak?Ok dah lah malas nak story bab lesen.Nanti bila dah dapat Lesen aku update lagi!!Nantikan:P Wish me goodluck~

Pejam celik,celik pejam dah nak habis cuti semester pertama. Haihh,beberapa bulan je lagi aku nak spm.Tapi aku masih bergiat aktif lagi dalam dunia siber ni.Apalah nasib ini.Semoga dipertumakan jodoh disedarkan dari mimpi!!Amin..

Next header. Done tempahan dari Adik Ila yang menetap di klang.Sungguh jauh keberadaan kita:'( Dengan alam maya kita bertemu dengan izin Allah SWT. Adik ila nak sangat blog yang simple.Aisyhah ikut arahan dia.Maaflah siap lambat sebab Aisyhah sangat sibuk dengan aktiviti di rumah.Hikhiks. Nak terjah ila?Tekan header beliau.

Then,done tempahan from Ayuni Husni. Adik ayuni xD Budak sekolah aku jugak.Walaweyyy. Ayuni ni tempah header dari aku! Fhuhhhh.Siap jugak XD Nak tengok? Klik header di bawah!:P
So,tempahan dari adik Asma'Sahh. Adik Asma tempah sekali dengan banner. Haha. Nak terjah.Klik header asma:')

Done.Kak Azwar.Cover fhoto:P Jom terjah beliau. Klik banner.



30MARCH2013. Merupakan hari kelahiran kakak ku. Walaupun dia jauh berada dari malaysia,kami sekeluarga mengingati dia. Semoga Allah memberkati mu kakak.Semoga apa yang diimpikan berjaya di dunia dan akhirat:')

Lots of love Ecahh,

10 comments

30 March 2013 at 22:11

Acehceh, header blog kita lah aww. Btw, ila duk ampang kak bukan klang :p

Hamba Allah
30 March 2013 at 23:20

comel nyeee ._. saya pembaca setia awak

30 March 2013 at 23:44

Thanks semua:P

31 March 2013 at 01:04

Subhanallah ~ Cantiknya header yang Kak Aisyhah buat . Hmm akak guna software apa ni ? PS ?

31 March 2013 at 01:18

@Nurin AqilahYA Akak guna ps5.nanti ps6 pulak ^_^Alhamdulilahh

31 March 2013 at 14:15

Terima kasih.. Semuanya cantik..makin kreatif la dia.. >_<

1 April 2013 at 10:11

artwork yg kemas..btw, utk ujian komputer tu, cri kat tenet.satu software/apps untuk soalan2 ujian komputer..huhu..dulu sy buat gitu..salah satu je wktu ujian tu.

1 April 2013 at 17:43

@Kay LyaNak cari macam mana awak?:)

1 April 2013 at 19:06

ni link mungkin membntu
http://panca-4dimensi.blogspot.com/2011/09/latih-tubi-ujian-teori-berkomputer-jpj.html
http://norfanil.com/download-ujian-berkomputer-jpj/

2 April 2013 at 20:46

cantikkk..

Post a Comment