Wednesday 27 March 2013

Contest Header Paling Sempoi 2013 By NabilaMedan

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”


http://i.imgur.com/B6dZTd3.png


Awak semua boleh baca di sini untuk maklumat lanjut [SINI ] Saya masuk contest yang di anjurkan oleh NABILA MEDAN! Wusha punya wusha di fanpage belia rupa rupanya gambar header saya dah dimasukkan! Oleh itu, dengan jiwa raga saya saya mengharap bantuan daripada kalian untuk mengelike header saya. Jika kalian daripada peserta tersebut dan inginkan saya mengelike header anda,leave your comment okey with link :'P Jasa anda amat saya hargai :'p

Like Fanpage Nabila Medan [SINI ]
Like Header [SINI]

Terima kasih daun keladi,nanti tolong lagi :p Terima kasih yang menyokong saya dari belakang. Hanya Allah yang dapat membalas jasa baik awak semua :')

Lots of love ecahh,

1 comment

27 March 2013 at 11:54

Good Luck Ye :)

Post a Comment