Short story. Mungkin?

by - 16:27:00

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang”


Tumblr_lvllu0jkgh1qgwopco1_500_large

"Sejuk nya. Rasa macam nak demam dah ni mak" LOL -.-!

Eh Assalamualaikum bakal jenazah sekalian. Assalamualaikum imamku, zauj/zaujah ku. Hihi. Alhamdulilah harini dapat lagi kita bersama sama. Dapat lagi aku menghupdate kan diri di alam maya ini. InsyaAllah kita akan bersama sama lagi. Ewah ewah.

Andai diriku menyepi beberapa tahun. Andai dan andai diriku tidak menghupdate diri. Mungkin aku sudah... Hmmmm. i dont know. Kita tak tau bila ajal kita kan? Jadi marilah kita bersiap sebaik mungkin sebelum kita pulang ke sana. Kita hidup di alam ni hanya sementara untuk mencari amalan pahala. Kita semua akan kekal di alam sana. Semoga kita semua berada di Syurga..! Amin Ya Rabb.
"Dan sesungguhnya akhirat itulah yang sebenarnya kehidupan, kalau mereka mengetahui". - (Al-'Ankabuut : 64)
Sebenarnya aku buat freebies header tapi satu jelah. Hikhik. Sebab nak tanya pendapat korang tentang header ni haa. Jasa baik anda amatlah saya hargai. Tak kisah lah apa pun pendapat awak sebab semua orang ada pendapat sendiri kan? Hihi. Okay done :'D

http://i.imgur.com/aOu3U.png

Lagi satu. Hehe. Kelmarin aku dgn mak aku buat roti pizza untuk makan petang. Eh apabila si tangan emak dan si tangan anak bergabung begini lah jadinya~


Okay selamat menjamu selera. Babai. 

Lots of love Ecahh,


You May Also Like

9 Comments

  1. mak sy pandai buat pizza. boleh makn tanpa had. hehe

    alhamdulilah,sama juga sy.

    ReplyDelete
  2. macamane mau buat roti pizza gabungan tgn emak dan anak ni...hehe..cer share :)

    "seulas komen dari : Blog Rasmi
    !Datiles Dulces! HafRizah....
    terima kasih =) "

    ReplyDelete
  3. cedap nyeee ! fara ta pandai buat :p

    ReplyDelete
  4. header tu comel lah ^^

    dah lama sgt xmkn pizza.. lg best buat sendiri kan, sbb boleh letak topping byk sikit and yg plg penting lg sedap dr kedai kan? hehe XD

    ReplyDelete
  5. menarik , rase macam nak buat jgk la ...

    ReplyDelete
  6. seram lak bile baca part yang bg salam tuh , hehehe , tapi takpe , memg kite kena ingat pasal mati tuh .

    ReplyDelete