Monday 16 July 2012

countdown ramadhan!

Aku manusia dia manusia kau manusia dan mereka juga begitu. Setiap manusia ada hati dan perasaan. Kekadang perasaan sayang, benci, gembira dan banyak lagi pernah mereka alami. Kekadang apa  yang belaku mematang fikiran seseorang tentang sesuatu. Kita yang alami belum tentu mereka akan rasa macam apa yang kita rasakan. Semua boleh diubah dan perasaan jugak begitu. Apa yang kita rasa kini belum pasti nanti akan kekal selamanya.

Don’t see things as always being black and white- there’s a lot more to it than that. ^w^
Okayy Aisyhah tengah mengira bila nak puasaa. Whuuu whuuu rasa nya bulan ramadhan kali ni sungguh bermakna :D yelahh sebab nanti satu family dapat kumpul. Akak pun tak lama lagi nak balik malaysiaa. Abang pun tak lama lagi nak balik. Hehe. Sebenarnya tak sabar nak raya. Haha. Angan angan nak dapat duit raya. Tapi dapat lagi ke budak umur 16 tahun cemni? ><


Bulan Ramadhan ni adalah bulan yang terlalu banyak kelebihannya. Bulan ramadhan ni ada malam lailatul Qadar iaitu malam kemulian yang lebih baik dari 1000 bulan. Pada bulan ramadhan Allah membuka pintu syurga dan menutup pintu neraka serta mengikat syaitan syaitan. Tiada alasan untuk manusia melakukan kejahilan :d
Rasulullah bersabda yang bermaksud: "Berapa ramai orang yang berpuasa, mereka tidak mendapat apa apa daripada puasa mereka kecuali lapar dan dahaga."
Okay banyak kelebihan bulan ramadhan :D Maaf masa tidak mengizikan untuk aisyhah update entry. Maaf andai bicara ku salah :) Assalamulaikum.

Lots of love ecah, 

3 comments

18 July 2012 at 21:59

umur 16 ea? dpat lagi duit raya..hehe..

19 July 2012 at 17:02

salam ramadhan :)

20 July 2012 at 18:02

simple je blog,, cantik lah =)

Post a Comment